پیشنهاد هدیه طلا برای خانم ها

مناسبت های مختلفی وجود دارد که شما باید برای خانم ها هدیه خریداری کنید و خب کار چندان آسانی هم نیست. از طرفی خیلی از آقایان دنبال هدیه های خاص هستند و دوست دارند طرف مقابل شان را غافلگیر کنند. البته خرید هدیه سخت به نظر می رسد، اما اگر بدانید چه چیزی می خواهید خریداری کنید، از دغدغه های تان کمتر خواهد شد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی پیشنهاد هدیه طلا برای خانم ها بپردازیم.

خرید هدیه طلا برای خانم ها

همیشه قبل از این که بخواهید برای خرید هدیه برای خانم ها اقدام کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه چیز را بیشتر دوست دارند و قطعا به طلا می رسید، کم پیش می آید که خانمی طلا و جواهرات دوست نداشته باشد به خصوص خانم هایی که مد و فشن را دنبال می کنند. پس انتخاب یک قطعه طلا نه تنها می تواند خانم ها را غافلگیر و خوشحال کند، بلکه می تواند زیبایی استایل شان را هم چند برابر کند.

حالا حتما این سوال برای تان پیش می آید که چه مدل طلا باید خریداری شود؟ معمولا سلیقه خانم ها را می توان از روی طلاهایی که دارند و استفاده می کنند، شناخت. برخی خانم ها هر نوع قطعه طلایی که استفاده می کنند، طرح های ساده ای دارد، در حالی که برخی دیگر دوست دارند جواهرات و طلاهای پر زرق و برق و نگین دار داشته باشند و این جزء موارد مهمی است که هنگام خرید طلا باید در نظر گرفته شود.

پیشنهاد خرید هدیه طلا برای خانم ها

زمانی که قصد خرید طلا برای خانم ها را دارید، می توانید سراغ یکی از گزینه های زیر بروید.

  • خرید گردنبند طلا

گردنبند طلا می تواند یکی از بهترین هدیه ها برای خانم ها، به خصوص خانم های جوان باشد. انواع مختلفی گردنبند طلا در بازار موجود است از مدل های ظریف گرفته تا مدل های پر زرق و برق.

زنجیری که برای گردنبند انتخاب می کنید، می تواند ظریف یا پهن، بلند و یا کوتاه باشد که در این مورد حتما به مواردی مانند فرم بالا تنه و گردن توجه شود و این گونه است که گردنبندهایی با زنجیر کوتاه برای خانم هایی که گردن کشیده تری دارند، مناسب تر می باشد.

نکته بعدی این است که برای خانم هایی که صورت گرد و مربعی دارند، گردنبندهایی مناسب است که طول زنجیرشان بلندتر است. یا مثلا خانم هایی که اندام گلابی شکلی دارند، گردنبندهایی که مدل بلندتری دارند می تواند گزینه مناسب تری باشد.

  • خرید انگشتر طلا

انگشتر طلا از جمله زیورآلاتی است که به راحتی با هر تیپ و استایلی ست می شود و اگر به خوبی انتخاب شود، زیبایی دست ها چندین برابر خواهد شد. هنگام خرید انگشتر طلا نیز باید به چند نکته اهمیت داده شود:

مهم ترین مورد، فرم دست هاست و انگشترهای ظریف یا مدل هایی که نگین و سنگ ریز دارند، برای خانم هایی که دست های کوچک تر و ظریف تری دارند، مناسب تر است اما برای خانم هایی که دست های بزرگ تری دارند، می توانید مدل های درشت تر و پر زرق و برق را انتخاب کنند.

فرم انگشت ها مورد بعدی است که باید در نظر بگیرید و این گونه است که مدل های مینیمال و ظریف برای خانم هایی که انگشتان کوتاه تری دارند مناسب تر است و در مقابل، انگشترهای قطورتر یا مدل هایی که نگین گرد دارند، برای خانم هایی که انگشتان پرتری دارند مناسب تر می باشد.

  • خرید دستبند طلا

دستنبد طلا، گزینه بعدی است که خیلی از خانم ها طرفدار آن هستند و برای استفاده روزانه نیز از آن استفاده می کنند. اما هنگام خرید دستبند به یک سری نکات طلایی باید اهمیت داده شود که مهم ترین آن اندازه دست خانم هاست و اندازه دستبند باید به گونه ای باشد که روی استخوان مچ قرار بگیرد و اگر کوچک تر یا بزرگ تر باشد، زیبایی دستنبد از بین خواهد رفت.

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید، فرم مچ دست است و برای خانم هایی که مچ دست لاغری دارند، مدل های ظریف و مینیمال گزینه مناسب تری است و برای خانم هایی که مچ دست پرتری دارند، می توانید سراغ هر دو مدل های ظریف و پهن بروید.

  • خرید گوشواره طلا

خرید گوشواره طلا از همه راحت تر است و اگر شما سلیقه طرف مقابل تان را بدانید، به راحتی می توانید مدل مورد نظرتان را خریداری کنید. با این حال، اگر خانمی فرم صورت گرد یا مثلثی دارد، سراغ مدل هایی که آویزی هستند بروید و برای خانم هایی که صورت بیضی شکل یا کشیده ای دارند، هر نوع مدلی می تواند برای شان مناسب باشد.

نکات مهم و کلی خرید هدیه طلا برای خانم ها

حال که متوجه شدید چه هدیه طلا را می توانید برای یک خانم خریداری کنید، بهتر است نکات مهم و کلی خرید این نوع هدیه را نیز بدانید تا انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید و طرف مقابل تان را شگفت زده کنید.

  • مهم ترین پارامتری که باید در نظر داشته باشید، رنگ پوست است که به طبع آن رنگ طلا نیز انتخاب می شود. برای خانم هایی که رنگ پوست شان گرم است، طلا زرد و برای خانم هایی که پوست شان سرد است، طلا سفید را انتخاب کنید. طلا رزگلد نیز برای تمام تیپ های پوستی مناسب است.
  • برای خرید دستنبد طلا، اندازه دست و فرم مچ دست را در نظر بگیرید.
  • برای خرید گردنبد طلا حتما فرم گردن و بالا تنه را در نظر داشته باشید.
  • هنگام خرید انگشتر طلا، مهم ترین مورد اندازه و فرم دست هاست.
  • حتما هنگام خرید هدیه طلا، بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس مدل و طرح طلا را انتخاب کنید.
  • خرید هدیه طلا را حتما از فروشگاه های معتبر انجام دهید و فاکتور دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image