بدون شک هر خانمی در زندگی خود، فکر داشتن یک سرویس طلای فوق العاده و شیک را در سر پرورانده است. سرویس های طلا از آنجایی که محبوبیت زیادی در بین مردم تمام جهان به خصوص بانوان دارند، دارای انواع و سبک های متنوعی نیز هستند. از این رو هر فرد با توجه به سلیقه و سبک خود، می تواند هر یک از این مدل ها را انتخاب کند.

اگر شما نیز در فکر خرید یک سرویس طلای فوق العاده برای خود و یا اطرافیانتان هستید اما از انواع سرویس طلا که در بازار موجود است اطلاع ندارید، با ما در این مطلب همراه باشید.

پیش زمینه ای کلی از سرویس طلاهای محبوب

به طور کلی می توان گفت انواع سرویس های طلای ظریف بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته اند و این می تواند دلیلی برای تولید هرچه بیشتر و خلاقیت زیاد در ایجاد مدل های جدید ظریف باشد.

پیش از خرید و یا انتخاب مدل سرویس طلای مورد نظرتان، حتما ظریف بودن و یا نبودن آن را مشخص کنید تا بتوانید راحت تر و دقیق تر خرید کنید. شایان ذکر است که یک سرویس طلای کامل، شامل اقلام زیر می باشد:

  • یک گردنبند
  • یک جفت گوشواره
  • یک دستبند
  • یک انگشتر

که معمولا در رنگ های طلایی، نقره ای و یا رزگلد طراحی و ساخته می شوند.

در ادامه به معرفی انواع سرویس طلا که در بازار جهانی مشهور هستند پرداخته ایم:

سرویس طلای کارتیه

به جرات می توان گفت معروف ترین و لوکس ترین برندی که در زمینه تولید انواع زیورآلات فعالیت می کند، برند کارتیه است. یکی از دلایل همه پسند بودن این سرویس های طلا، طراحی زیبا و کیفیت بسیار بالای آن است. شناسه اصلی زیورآلات کارتیه، حلقه های متصل به هم آن می باشد که ظاهری فوق العاده خاص به آن بخشیده است. نکته بسیار حائز اهمیت در باره سرویس های کارتیه، برخورداری آن از طیف وسیعی از سایز ها می باشد. از این رو هر فرد با سلیقه خود، می تواند انواع طریف تر و یا ضخیم تر سرویس کارتیه را انتخاب و خریداری نماید.

همانطور که پیش تر هم ذکر شد، سرویس طلای کارتیه همچون سایر سرویس ها شامل یک گردنبد، یک جفت گوشوار، دستبند و انگشتر است.

شایان ذکر است که سرویس های کارتیه از ترند های پرطرفدار در سال 2020، 2021 و 2022 بوده اند.

 

سرویس طلای تیفانی

زیورآلات تیفانی هم همچون سرویس کارتیه از پرطرفدارترین ها هستند که دارای طراحی ظریف و نسبتا ساده ای هستند. سرویس طلای تیفانی با برخورداری از طراحی نسبتا مینیمال، برای ساده پسندان انتخابی فوق العاده به حساب می آید.

یکی از رایج ترین و پرطرفدار ترین زیورالاتی که  با سرویس طلای تیفانی به صورت همزمان مورد استفاده قرار می گیرند، گردنبند های ماری و یا گندمی هستند که ظاهری شلوغ تر به استایل شما می بخشند.

البته شما می توانید زیورآلات طلای تیفانی را به صورت نیم ست هم تهیه نمایید.

 

سرویس های طلای نگین دار

این نوع از سرویس های طلا مناسب خانم هایی است که از درخشش زیاد زیور آلات خود لذت می برند. سرویس های طلای نگین دار را می توان به عنوان متنوع ترین نوع از سرویس های طلا دانست که طیف زیادی از انواع گل را در بر میگیرند. همچنین گاهی ممکن است طراحان، دست به تلفیق گل ها با دیگر مدل ها بزنند و سبک هایی جدید و کامل منحصر به فرد را ایجاد کنند.

سرویس طلا تنیسی، ساده و در عین حال درخشنده

زیورآلات تنیسی، از چشم گیر ترین سرویس های طلا به شمار می آیند که در رنگ های طلایی، سیلور (نقره ای)، رزگلد و یا تلفیقی از آن ها تولید و طراحی می شوند. این سرویس ها به دلیل برخورداری از سادگی و در عین حال درخشندگی طرفداران زیادی در بین قشر جوان تا مسن را دارا است.

 

سرویس طلا تراش هلسا

سرویس طلا تمام تراش هلسا بسیار ظریف بر روی بدن می نشیند تا جلوه ای فوق العاده را نمایان کند. گردنی تمام تراش این سرویس  40 سانتی متر  و  قطر تراش دور گردن آن به  7 میلی متر می رسد. اجرت سرویس تراش هلسا بسیار مناسب بوده و تماما تراش می باشد از این جهت مناسب برای سرمایه گذاری در طلا می باشد.   9% مالیات بر ارزش افزوده آن  فقط بر روی اجرت و سود فروشنده محاسبه می گردد .

سرویس طلا سوئیس گلد

این سرویس های فوق العاده برای کسانی مناسب هستند که قصد خرید سرویس طلای بدون نگین را دارند. شامل گردنبند و دستبند و گوشواره و قفل گوشواره بوده که یک سرویس تمام عیار به حساب می آید. این سرویس های طلا در رنگ زرد روشن یا اینه ای تولید شده اند که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

 

سرویس طلا اختاپوس

از پرفروش ترین سرویس های طلای ایران می توان این سرویس را دانست که مورد پسند اغلب عروسان نیز می باشد. این سرویس با طراحی بسیار زیبا و جذاب مناسب افراد خاص پسند می باشد. سرویس اختاپوس با بهره مندی از طلای 18 عیار مناسب مجالس و میهمانی ها بوده و رنگ محصول تماما زرد می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image