خرید هدیه طلا برای آقایان در مناسبت های مختلف می تواند یکی از چالش هایی باشد که بسیاری از خانم ها با آن روبرو هستند و برای انتخاب یک هدیه مناسب از مدت ها قبل برنامه ریزی می کنند. شما با کادوهای مختلفی می توانید آقایان را خوشحال کنید، اما تا به حال شده به این فکر کنید که خرید طلا می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. از آن جایی که خیلی از آقایان آشنایی چندانی با طلا و انواع آن ندارند، خرید طلا مردانه می تواند یک هدیه بسیار خاص به حساب بیاید.

پس در ادامه همراه باشید تا به بررسی نکات خرید هدیه طلا برای آقایان بپردازیم.

هدیه طلا برای آقایان

امروزه با توجه به این که بسیاری از آقایان تمایل به استفاده از انواع اکسسوری ها را دارند، خرید هدیه طلا می تواند به نسبت راحت تر باشد به عنوان مثال، در گذشته بیشتر آقایان عمدتا سراغ خرید انگشتر می رفتند، اما این روزها می بینیم که به استفاده از دستبند و گردنبند نیز تمایل پیدا کرده اند. پس دست شما برای انتخاب و خرید طلا بازتر خواهد بود.

  • زنجیر طلا

خرید زنجیر طلا ساده حتی بدون پلاک هم می تواند هدیه بسیار مناسبی برای آقایان باشد که مواردی مانند اندازه یا پهنای زنجیر و حلقه های به کار رفته در زنجیر، باید متناسب با استایل و تیپ مرد انتخاب شوند. برای انتخاب طول زنجیر، حتما نیاز است که اندازه گردن فرد را بدانید چرا که تنگ یا گشاد بودن زنجیر می تواند زیبایی آن را از بین ببرد.

  • دستبند طلا

خرید دستبند طلا می تواند هدیه بسیار مناسبی برای آقایان باشد و یکی از راه های انتخاب آن، در نظر گرفتن مدل ساعت مرد است و ناگفته نماند که هنگام خرید باید به مواردی مانند وزن، ظرافت و طرح دستبند نیز اهمیت داده شود. مدل های مختلف دستبند طلا مردانه در بازار موجود است که مدل های چرمی با طلای 18 عیار از جمله گزینه هایی هستند که به راحتی و با هر نوع تیپ و استایلی ست می شوند و به نوعی همه جا پوش هستند.

  • انگشتر طلا

انگشتر طلا یکی از اکسسوری هایی است که بسیاری از آقایان از آن استفاده می کنند و طرح های مختلفی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به سلیقه یا تیپ و استایل فرد مورد نظرتان، مدل مناسب تری را انتخاب کنید. برای آقایان نیز مدل های طلا زرد، سفید و رزگلد در بازار موجود است و توصیه ما این است که هنگام انتخاب رنگ طلا، توناژ پوست را هم در نظر بگیرید. نکته ای که خانم ها هنگام خرید انگشتر طلا به عنوان هدیه باید در نظر داشته باشند این است که برخی از آقایان دوست ندارند انگشتر دیگری جز حلقه ازدواج داشته باشند و بهتر است قبل از خرید، از این مورد مطمئن شوید.

 

نکات خرید هدیه طلا برای آقایان

برای این که بتوانید هدیه طلا مناسب تری را خریداری کنید، بهتر است یک سری موارد را از قبل در نظر داشته باشید. از جمله این که:

  • مناسبت هدیه طلا را مشخص کنید. خرید طلا برای مناسبت تولد با سالگرد ازدواج یا دیگر مناسبت ها متفاوت است، به طور مثال مدل های اسپرت برای هدیه طلا روز تولد مناسب هستند، اما اگر برای سالگرد ازدواج طلا خریداری می کنید، بهتر است سراغ مدل های لوکس تر یا مدل هایی که سنگ و نگین دارند، بروید.

  • سن و سلیقه طرف مقابل در نظر گرفته شود. در وهله اول ببینید که آیا فرد مقابل تان تمایلی به استفاده از طلا دارد یا خیر، سپس با توجه به سن و تیپ و استایل، طرح و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. به طور مثال، برای آقایان میانسال خرید طلاهایی مانند دستبد چرمی و اسپرت ممکن است گزینه چندان مناسبی نباشد.

  • اندازه و سایز را به طور دقیق بدانید. شما می توانید قبل از خرید هدیه طلا، سایز انگشتر یا ساعت را اندازه بگیرید و مطابق با همان برای خرید اقدام کنید.

  • بودجه خود را در نظر بگیرید. قبل از خرید هدیه طلا، ببنید چه مقدار بودجه ای را می خواهید برای این کار کنار بگذارید و با توجه به آن، سراغ مدل های مورد نظرتان بروید. حتما از قیمت روز طلا مطلع باشید و این را در نظر بگیرید که اجرت ساخت طلا و مالیات بر قیمت نهایی طلای انتخابی، اضافه می شوند.

  • هدیه طلا را از طلا فروشی های معتبر خریداری کنید. حتما برای خرید طلا، مغازه و طلا فروشی معتبری را انتخاب کنید و حتما از فروشنده فاکتور دریافت کنید. برای اطمینان بیشتر می توانید خرید خود را از برندهای معروف و مطرح انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image