اگر شما هم می خواهید برای روز تولد، روز مرد یا هر مناسب دیگری، هدیه ای خاص و متفاوت بخرید و توجه شخص مورد نظرتان را به هدیه خود جلب کنید، طلا به عنوان یک اکسسوری جذاب، قیمتی و ماندگار، بهترین هدیه است و می تواند مورد پسند آقایان خاص پسند قرار بگیرد. خرید هدیه طلا برای آقایان به دلیل تنوع کم در طرح و مدل ها، کار سختی است و مثل خرید طلا برای خانم ها نیست که با انواع مدل های زنجیر، گوشواره، گردبند، دستبند یا النگو روبرو باشیم. البته با وجود دشواری هایی که در انتخاب طلا برای آقایان وجود دارد، می توان یک قطعه طلای شیک و ارزشمند را تهیه کرد. ما در ادامه این مطلب سعی کرده ایم مهم ترین نکات خرید هدیه طلا برای آقایان را توضیح دهیم. لطفا همراه ما باشید.

دستبند طلای مردانه شاید اولین انتخاب شما باشد چرا که خیلی از آقایان علاقه زیادی به این اکسسوری دارند. دستبند مردانه مخصوصا اگر از جنس طلا باشد، باعث ایجاد حس خوب و شکوه در آقایان می شود و این هدیه زیبا آنها را خوشحال می کند. دستبند طلای مردانه، مدل ها و طرح های زیادی دارد مثل دستبند اسم نوشته یا دستبندهای زنجیری ساده. شما می توانید برای خرید دستبند طلای مردانه، به سراغ دستبندهای ترکیب شده با چرم هم بروید مخصوصا اگر استایل همسر یا شخص مورد نظرتان، اسپرت است و این سبک طلا را بیشتر پسند می کند. دستبند طلا با زمینه چرم، طرح های زیادی دارد و خودتان هم می توانید طرح آن را سفارش دهید.

رایج ترین زیورآلات طلا در میان آقایان، انگشتر است و می تواند جذاب ترین هدیه برای آنها باشد. انگشت های مردانه، مدل های مختلفی مثل دایره ای، هشت ضلعی، راست گوشه و … دارند و از نظر قیمتی هم در قیمت های مختلف موجود هستند. البته باید بگوییم که بیشتر مدل های انگشتر مردانه، سنگین وزن هستند و اگر بودجه شما کم باشد شاید نتوانید انگشتر هدیه کنید.

گردنبند یا زنجیر طلا هم در برخی موارد می تواند هدیه ای خاص برای آقایان باشد و شما باید ببینید که شخصی که قرار است برای او هدیه بخرید این مدل طلا را پسند می کند یا نه. خرید زنجیر طلا برای آقایان مثل انگشتر، نیاز به هزینه بیشتری دارد زیرا اکثر زنجیرهای مردانه، سنگین می باشند و مثل زنجیرهای زنانه ظریف و نازک نیستند.

ساعت طلا، با ارزش ترین هدیه ای است که می توانید برای روز تولد یا روز مرد به پارنتر، برادر یا پدر خود بخرید. ساعت، محبوب همه آقایان است و مزیتی که ساعت طلا دارد این است که هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه لوکس است. ساعت طلا، هدیه ای لوکس و ارزشمند برای خاص پسندهاست و با هر استایلی هم ست می شود.

پلاک طلای مردانه، هدیه جذابی است و می تواند آقایان را خوشحال کند از طرف دیگر، قیمت پلاک طلا مناسب تر از زیورآلات دیگری مثل زنجیر و انگشتر می باشد. پیشنهاد می شود قبل از هزینه کردن برای خرید پلاک طلای مردانه، درباره سلیقه و استایل مورد پسند شخص مدنظرتان هم اطلاعات کسب کنید.

اگر می خواهید یک قطعه طلای خاص و متفاوت برای هدیه دادن به یک مرد انتخاب کنید، دکمه سر دست طلا آن هدیه خاصی است که می توانید انتخاب کنید. استفاده از 2 عدد دکمه سردست طلا، استایل آقایان را شیک و تکمیل می کند و این دکمه ها معمولا همراه با کت شلوار و کراوات مورد استفاده قرار می گیرند.

شاید اطلاع نداشتید اما سگک کمربند هم از جنس طلا موجود است و هدیه ای خاص، زیبا و کاملا مردانه محسوب می شود. با خرید سگک کمربند طلایی، می توانید سلیقه خاص خود را به رخ همسرتان بکشید و کاری کنید که او با استفاده از سگک، همیشه به یاد شما باشد.

سنجاق یقه کت هم می تواند بهترین هدیه طلا برای آقایان باشد و با خرید و هدیه کردن آن به همسر خود می توانید او را شگفت زده کنید. سنجاق یقه کت، دارای طرح و اشکال های مختلفی است که با استفاده کردن از آن، سبک و استایلی منحصر به فرد برای آقایان ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image