استفاده از اکسسوری تنها مختص خانم ها نیست و آقایان نیز می توانند از جواهرات مختلف از جمله انگشتر استفاده کنند و شاید انگشتر یکی از پرکاربردین ترین جواهرات برای آقایان باشد، حتی زمان خرید عروسی هم برای داماد انگشتر باید خریداری شود. انگشتر مردانه طلا در مقایسه با انگشترهای زنانه ساده تر هستند، اما هنگام خرید و انتخاب آن ها باید به یک سری معیارها و پارامترها اهمیت داده شود. پس در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این معیارها و خرید انگشتر مردانه طلا با قیمت مناسب بپردازیم.

انگشتر مردانه طلا

ار دیرباز تا کنون، استفاده از انگشتر طلا برای مردان نشانه ای بوده از قدرت و عشق و تعهدشان و حتی در بسیاری از مواقع، آقایان از انگشتر ازدواج شان بیشترین استفاده را دارند. اما با این حال، این روزها می بینیم که خیلی از آقایان برای مراسم ها و یا حتی به صورت روزمره، از انگشتر استفاده می کنند. هیچ قانونی وجود ندارد که تعیین کند آقایان انگشتر را باید در کدام دست شان بندازند، اما یک سری انتظارات و افسانه ها از گذشته بوده که شاید برای تان جالب باشد آن ها را بدانید. مثلا گفته می شود که استفاده از انگشتر در انگشت شست، نشان می دهد شما فردی اهل مد و فشن هستید یا بارزترین آن این که انداختن انگشتر در انگشت حلقه، نشانه متاهل بودن و متعهد بودن فرد است.

انواع انگشتر مردانه طلا

انگشتر مردانه طلا می تواند لوکس، کلاسیک، اسپرت، مینیمال، طرح رولکس باشد و که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند و متناسب با استایل و سلیقه انتخاب می شوند. استفاده از جواهرات و نگین در ساخت انگشتر مردانه می تواند درخشش و جلوه بیشتری را به همراه داشته باشد. معمولا طرح انتخابی انگشتر برای آقایان، بر این اساس تعیین می شود که انگشتر را برای چه هدفی تهیه و خریداری می کنند.

انگشترهای خاتم دار، یکی از قدیمی ترین مدل های انگشتر برای آقایان است که معمولا یک علامت یا نماد دارند و حتی این روزها هم مورد استقبال قرار گرفته اند. برخی از آقایان نیز استفاده از رینگ طلا ساده را ترجیح می دهند، آن هم به این دلیل که این انگشترها به راحتی با هر تیپ و استایلی به خوبی ست می شوند. انگشترهای مردانه برلیان نیز در بین آقایان بسیار پرطرفدار است و با اکثر لباس ها ست می شود.

نکات خرید انگشتر مردانه طلا

اگر می خواهید انتخاب مناسب تری داشته باشید، بهتر است قبل از خرید انگشتر مردانه طلا، نکات و معیارهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • توجه به تیپ و استایل.

  • خیلی مهم است انگشتری که انتخاب می کنید، متناسب با تیپ و استایل شما باشد. ببینید بیشتر مدل های ساده به تیپ شما می خورد یا مدل های نگین دار و پر زرق و برق.

  • نوع فلز انگشتر طلا.

  • فلز به کار رفته در انگشتر طلا می تواند طلا یا پلاتین باشد و این انتخاب، به بودجه ای که برای خرید انگشتر در نظر گرفته اید، بستگی دارد.

  • پهنای رینگ انگشتر.

  • پهنای رینگ انگشتر باید متناسب با اندازه دست و انگشت ها تعیین شود. آقایانی که انگشت های باریک و کشیده ای دارند، بهتر است سراغ مدل هایی بروند که پهنای کمتری دارند و در مقابل، آن دسته از افرادی که انگشت های توپری دارند، بهتر است مدل هایی را انتخاب کنند که پهنای بیشتری دارند. با این حال، پهنای انگشتر چندان فاکتور مهمی نیست و در این خصوص، می توانید بیشتر سلیقه خودتان را اولیت قرار دهید.

  • اندازه انگشتر.

  • انگشتر باید مقداری روی انگشت حرکت داشته باشد، ولی نه تا این حد که لق بزند. از طرفی نباید به قدری تنگ باشد که رد آن روی انگشت باقی بماند و ظاهر نامناسبی را ایجاد کند. پس حتی اگر قصد خرید انگشتر به صورت اینترنتی دارید، باید سایز دقیق انگشت خود را بدانید.

  • بودجه شما برای خرید انگشتر.

  • خرید انگشتر یک انتخاب کاملا سلیقه ای است. شما باید بدانید چه مقدار بودجه ای را برای خرید انگشتر در نظر گرفته اید و سپس مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی انگشتر مردانه طلا  با قیمت مناسب می پردازیم.

قیمت انگشتر مردانه طلا

قیمت انگشتر مردانه طلا با عیار 18 و قیمت هر واحد طلای خاص تعیین می شود، به همین خاطر، دائم در حال تغییر است. عواملی مانند وزن انگشتر، قیمت طلای خالص، اجرت ساخت و استفاده از نگین و سنگ بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارند. اگر به دنبال خرید انگشتر طلا با قیمت مناسب هستید، می توانید سراغ طلاهای کم اجرت بروید. یعنی طلاهایی که طرح و مدل خاصی ندارند و به عبارتی، سازنده برای طراحی آن زحمت چندانی نکشیده است. شما هم چنین می توانید با مراجعه به سایت و تعیین محدوه قیمت، انگشتر طلا با قیمت مناسب تری را تهیه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی درباره ی انگشتر مردانه طلا  به شما بدهیم .برای خواندن مطالب بیشتر حتما به سایت مونارک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image