دستبند طلا یکی از اکسسوری های پرطرفدار در میان آقایان است و انواع مختلفی از دستبدها مانند کارتیه، چرم و پلاک طلا در بازار موجود است. اما برای خرید دستبند طلا مردانه به چه فاکتورهایی باید اهمیت داده شود؟ دستبند طلا برای آقایان باید چه سبک و طرحی داشته باشد؟ در ادامه همراه ما باشید تا راهنمای کامل خرید دستنبد طلا مردانه را خدمت تان ارائه دهیم.

دستبند طلا مردانه

دستبند طلا از جمله اکسسوری هایی است که بر روی تیپ و استایل شما تاثیر می گذارد و البته مهم است که هنگام انتخاب نوع و طرح دستبند، به استایل و لباس هایی که می پوشید نیز اهمیت دهید. به عنوان مثال، اگر استایل و تیپ شما کلاسیک است، بهتر است سراغ مدل هایی مانند دستبندهای کارتیه که تماما طلا هستند بروید و تا جای ممکن است از مدل های چرمی یا بافت و مهره استفاده نکنید.

همیشه هنگام انتخاب دستبد طلا این نکته را در نظر داشته باشید که مدل و طرحی را انتخاب کنید که در عین شیک بودن، راحت نیز باشد. به عنوان مثال اگر قرار است دستبند را برای استفاده روزمره خریداری کنید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که ساده تر است و وزن بالایی دارد، اما انتخاب دستبند برای مجالس خاص تر و مهمانی ها می تواند گزینه های سنگین تر و پر زرق و برق باشد.

انواع مدل های دستبند طلا مردانه

مدل های مختلفی دستبند طلا مردانه در بازار موجود است که انتخاب شما می توانید با توجه به سلیقه و استایل و تیپ تان باشد. پر طرفدارترین مدل های دستبند طلا مردانه عبارتند از:

  • دستبند طلا مردانه زنجیری

مدل های زنجیری عمدتا برای زمانی مناسب هستند که شما کت و شلوار می پوشید و تیپ رسمی دارید. بسیاری از آقایان از دستنبد طلا زنجیری در کنار ساعت استفاده می کنند که در این موارد، بهتر است زنجیرهای ظریف تری انتخاب شود. اگر می خواهید دستبند زنجیری را همیشه در دست داشته باشید، حتما استحکام آن را مد نظر قرار دهید.

  • دستبند طلا مردانه چرمی

اصولا دستبند طلا چرمی یکی از گزینه هایی است که بسیاری از آقایان از آن استفاده می کنند. این دستبندها می تواند دارای یک پلاک طلا باشد که روی آن مواردی مانند اسم فرد یا ماه تولد طراحی شده باشد. این نوع دستبندها عمدتا با استایل اسپرت ست می شوند، اما می توانید از آن ها در مجالس رسمی تر و مهمانی ها نیز استفاده کنید.

  • دستبند طلا مردانه با سنگ و مهره

برخی دستبندهای مردانه طلا از سنگ و مهره تشکیل شده اند که بیشتر برای مردان جوان مناسب تر است و حالت اسپرت دارد.

راهنمای خرید دستبند طلا مردانه

حال که متوجه شدید دستنبد طلایی که انتخاب می کنید تا چه حد می تواند بر زیبایی استایل شما تاثیر بگذارد، بهتر است با نکات اصولی قبل از خرید دستبند طلا مردانه آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید و از خریدتان پشیمان نشوید. برخی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید، عبارتند از:

  • جنس دستبند

جنس و مدل دستبند طلا باید متناسب با تیپ و استایل و لباسی که می پوشید، ست شود.

  • سایز دست

یکی از موارد مهمی که زیبایی دستبند را چند برابر می کند این است که اندازه مچ دست شما باشد و باید به گونه ای باشد که دستبند بر روی استخوان مچ در کنار کف دست قرار بگیرد. اگر قصد خرید اینترنتی دارید، حتما این قسمت از مچ دست را با استفاده از متر یا یک روبان اندازه گیری کنید. توجه داشته باشید که دستبند نباید بیش از حد گشاد یا تنگ باشد.

  • رنگ پوست

معمولا در انتخاب رنگ طلا به رنگ پوست نیز باید اهمیت داده شود. برای آن دسته از آقایانی که پوست سرد دارند، طلا سفید و برای افرادی که پوست گرم دارند، طلا زرد گزینه مناسب تری خواهد بود. برای تشخیص رنگ و توناژ پوست تان، می توانید مچ خود را زیر نور لامپ بگیرید تا بتوانید رنگ رگ های دست را به خوبی ببینید. اگر رگ ها آبی رنگ باشند، یعنی پوست سردی دارید و اگر رگ ها سبز رنگ باشند، یعنی پوست تان گرم است.

نکات کلی و مهم خرید دستبند طلا مردانه

  • حتما عیار دستبندی که خریداری می کنید را بررسی کنید و فاکتور از فروشنده دریافت کنید. عیار طلا یکی از پارامترهایی است که بر قیمت نهایی طلا تاثیر می گذارد.
  • اگر دستبند طلایی که خریداری می کنید از سنگ تشکیل شده، حتما کیفیت سنگ ها را نیز بررسی کنید.
  • از سالم بودن قفل دستبند اطمینان حاصل کنید.
  • تمام قسمت های دستبند را به خوبی بررسی کنید تا هیچ گونه خط و خشی روی آن وجود نداشته باشد. توجه داشته باشید که وجود خط و خش یا ساییدگی قفل می تواند به معنای دست دوم بودن طلا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image