استفاده از طلا و جواهر و زیور آلات پیشنیه بسیار قدیمی دارد و دستبند طلا از جمله زیور آلاتی است که در زمان های قدیم و برای نشان دادن احترام یا عظمت و بزرگی یک فرد استفاده می شده است و این روزها نه تنها خانم ها بلکه آقایان نیز تمایل به استفاده و خرید دستبند طلا پیدا کرده اند. مدل دستبند طلا جذاب، زیبایی دستان شما را چند برابر می کند و شما می توانید با ست کردن دستبند و انگشتر، استایل شیک تری داشته باشید.

معرفی مدل های دستبند طلا

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام مراجعه به طلافروشی یا جست و جو در اینترنت برای خرید دستبند طلا، با انواعی از مدل ها و طرح ها روبرو شده باشید و نتوانید به راحتی دستبند مورد علاقه تان را انتخاب کنید. قطعا هنگام انتخاب مدل دستبند، یک سری پارامترها باید در نظر گرفته شود که مهم ترین آن می تواند تیپ و استایل شما باشد. یعنی اگر قرار است دستبند برای مهمانی با مراسم خاص خریداری شود، می تواند دارای سنگ های قیمتی یا الماس باشد تا استایل شما جلوه بیشتری پیدا کند، در حالی که انتخاب این مدل دستبندها برای استفاده روزانه چندان جالب و مناسب نخواهد بود.

دستبندهای طلا که ظریف و ساده هستند، در واقع همه جا قابل استفاده هستند و به راحتی با هر نوع تیپ و استایلی چه رسمی و چه غیر رسمی ست می شوند.

 

6 مدل دستبند طلا جذاب

  • دستبند طلا کارتیه

دستبند طلا کارتیه، این روزها یکی از پرفروش ترین مدل های دستبند است و خیلی از افراد انگشتر طرح کارتیه را نیز خریداری می کنند تا با هم ست شوند. مدل کارتیه می تواند ظریف یا پهن باشد و انتخاب مدل به سلیقه شما و البته اندازه دست ها و انگشت ها بستگی دارد، به طوری که افرادی که دستان درشت تری دارند، بهتر است سراغ مدل های پهن بروند.

  • دستبند طلا النگویی

یکی از مدل های پرطرفدار دستبند طلا، مدل النگویی است که این روزها آقایان نیز از آن استفاده می کنند. برخی از مدل ها  دارای قفل هستند و برخی دیگر از طریق مچ دست وارد دست می شوند. استفاده از این مدل در کنار ساعت می تواند زیبایی دست و هم چنین استایل شما را چند برابر کند. دستبند طلا النگویی در انواع طلا زرد و رزگلد در بازار موجود می باشد.

  • دستبند طلا کاف

یکی از مدل های پرطرفدار دستبند، مدل کاف است که حلقه ای شکل است و در ساخت آن از هیچ گونه قفلی استفاده نشده، در واقع دو انتهای دستبند کاملا باز است و امکان تغییر اندازه آن متناسب با سایز مچ دست نیز وجود دارد. افرادی که مدل های ساده را بیشتر می پسندند، دستبند کاف برای شان بهترین گزینه است و اگر از این نوع دستبند استفاده می کنید، بهتر است بقیه زیور آلات نیز ساده و ظریف باشند.

  • دستبند طلا زنجیری

دستبند طلا زنجیری که از کنار هم قرار گرفتن چند قطعه که به شکل زنجیر در آمده اند، تشیکل شده است، مناسب برای خانم ها و آقایان است و مدل زنجیر می تواند ظریف یا درشت باشد و بستگی به سلیقه شما دارد. دستبندهای زنجیری عمدتا ساده هستند، اما می شود که در ساخت آن ها از سنگ یا نگین هم استفاده کرد. نکته مهم در خصوص این مدل دستبندها، قفل است که حتما باید ایمن باشد و در عین حال، به راحتی باز و بسته شود. قفل دستبند نیز می تواند جعبه ای، قلابی یا خرچنگی باشد.

  • دستبند طلا تنیسی

این نوع دستبند از یک ردیف الماس یا سنک های گران بهای دیگر تشکیل شده و خیلی از خانم ها این نوع دستبند را برای مهمانی ها و مجالس خاص خریداری می کنند. با این که مدل تنیسی، راحت و سبک است اما یکی از گران قیمت ترین انواع دستبندها به حساب می آید.

  • دستبند طلا ID

دستبند طلا ID این گونه است که شما می توانید اسم خودتان یا هر نوشته دیگری که دوست دارید را در قسمت پلاک آن حک کنید. در واقع، این مدل دستبند تا حد زیادی مشابه دستبند زنجیری است که از پلاک نیز تشکیل شده است.

نکات خرید دستبند طلا خاص جذاب

برای این که بتوانید دستبند طلا خاص تری را خریداری کنید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • مهم ترین پارامتری که باید در نظر داشته باشید این است که دستبند باید متناسب با اندازه دست شما انتخاب شود و به گونه ای باشد که روی استخوان مچ دست قرار بگیرد. زمانی که قرار است خرید اینترنتی طلا داشته باشید، مچ دست را با استفاده از متر اندازه بگیرید و چهار تا پنج میلی متر را به آن اضافه کرده و اندازه دستبند را انتخاب کنید.

  • بهتر است هنگام خرید دستبند، توناژ پوست تان را نیز در نظر داشته باشید. اگر پوست گرمی دارید، طلا زرد و اگر پوست سرد دارید، طلا سفید گزینه مناسب تری خواهد بود.

  • هنگام خرید، حتما از سالم و ایمن بودن قفل دستبند اطمینان حاصل کنید.

  • تمام قسمت های داخلی دستبند را به خوبی بررسی کنید تا کاملا سالم و بدون خوردگی باشد، چرا که وجود خط و خش روی طلا می تواند نشانه ای باشد از دست دوم بودن آن

  • حتما از فروشنده، فاکتور دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image