استفاده از طلا و جواهرات قدمت و سابقه بسیار قدیمی دارد و حتی سال ها قبل افراد برای نشان دادن احترام یا عظمت و بزرگی خود از طلا و جواهرات استفاده می کردند. این روزها هم افراد بنا به دلایل مختلفی اقدام به خرید طلا می کنند که می تواند هدف شان سرمایه گذاری باشد، می تواند برای استفاده های روزانه خریداری شود و یا مراسم های خاص. به هر حال، این گونه می توان گفت که افراد در همه حال به مدل و طرح طلایی که انتخاب می کنند، اهمیت می هند و دوست دارند آخرین مدل موجود در بازار را خریداری کنند. از این رو بر آن شدیم در این مقاله به بررسی ده برند برتر طلا و جواهر بپردازیم.

معرفی ده برند برتر طلا و جواهر

  1. برند برتر طلا و جواهر کارتیه (Cartier)

برند کارتیه، یکی از معروف ترین برندهای فرانسوی طلا و جواهر است که از سال 1847 مدل هایی را روانه بازار کرده است و مدل این طلا در گذشته بیشتر توسط افراد معروف و قشر ثروتمند جامعه استفاده می شد. تغییراتی در مدل های کاریته صورت گرفته تا بیشتر مورد پسند طرفداران این سبک قرار بگیرد که طرفداران خاص خود را نیز دارد. این روزها استفاده از دستبد، گوشواره و حتی انگشتر طرح کاریته بسیار باب شده و افراد در هر رده سنی چه خانم ها و چه آقایان، از آن استفاده می کنند.

  1. برند شوپارد (Chopard)

برند شوپارد، برند سوئیسی است که در سال 1860 و توسط فردی به نام شوپارد کار خود را آغاز کرده و مجموعه ای از لوکس ترین طلاها را روانه بازار کرده است. در ساخت طلای این برند از لایه ضخیمی از طلای 18 عیار به همراه سنگ های قیمتی مرغوب استفاده می شود، اما ظریف ترین طراحی ها را خواهد داشت.

  1. برند طلا و جواهر بولگاری (Blvgari)

بولگاری یکی از لوکس ترین برندهای طلا و جواهر است که نه تنها در ساخت طلا، بلکه در تولید اکسسوری هایی مانند ساعت و عطر و ادکلن نیز شناخته شده هستند. مدل های این برند علاوه بر ظریف بودن، کمی پیچیده به نظر می رسند و در طراحی طلاهای این برند از سنگ های قیمتی و نگین استفاده می شود و تنها طلای 18 عیار در این برند استفاده می شود.

  1. طلا و جواهر میکی موتو (Mikimoto)

برند میکی موتو از نام خانوادگی سازنده آن گرفته شده که برای اولین بار در سال 1893، موفق به پرورش مروارید در دنیا شد که همین مورد، عامل شهرت او در دنیا و صنعت طلاسازی می باشد. به همین خاطر در ساخت طلاهای این برند از مرواریدهای دریای جنوب، مرواریدهای سفید و مرواریدهای مخروطی صورتی استفاده می شود که طرفداران خاص خودش را نیز دارد.

  1. هری وینستون (Harry Winston)

هری وینستون از برندهای معروف طلا و جواهر است که کار خود را از سال 1932 میلادی در نیویورک آغاز کرده و در حال حاضر، بهترین فلزات و سنگ های قیمتی را روانه بازار می کند و برای ساخت طلاهای خود، استادان و افراد زبر دست را نیز به خدمت گرفته است. جواهرات این برند در عین ظریف بودن، دوام و مقاومت بالایی دارند و به راحتی خط و خش بر نمی دارند.

  1. تیفانی (Tiffany)

برند تیفانی که نامی مجلل در صنعت طلا و جواهر است، کار خود را از سال 1837 در نیویورک آغاز کرده و به دلیل ساخت طلاهای خاص و مبتکرانه شهرت جهانی پیدا کرده است. حتی طراحی های جدید این برند نیز با طراحی از مدل های قدیمی انجام می شود و حس نوستالژیکی را برای طرفداران خود به همراه دارد.

  1. ون کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arples)

نام این برند از اسم Estelle Arples و Alfred Van Cleef گرفته شده که در سال 1986 تصمیم گرفتند همکاری مشترکی داشته باشند. طلاهای این برند تا حدودی شکل قدیمی خود را حفظ کرده و بیشتر به دلیل ساخت جواهرات قدیمی و استفاده از تکنیک های خاص در ساخت طلا، معروف شده است.

  1. بوچلاتی (Buccellati)

بوچلاتی، یکی از معروف ترین برندهای ایتالیایی طلا و جواهر است که در سال 1919 کار خود را آغاز کرده و جالب است بدانید که تمامی طراحی های این برند با استفاده از دست انجام می شود و سبک خاصی را در طراحی اکسسوری ها و طلاها به کار می گیرد و به همین خاطر است ظاهر طلا در این برند بسیار جذاب است و طرفداران خاصی دارد.

  1. برند برتر طلا و جواهر پیاژه (Piaget)

طلا و جواهرات برند پیاژه در سال 1874 و در سوئیس، روانه بازار شدند که در ابتدا، حوزه فعالیت آن ها مختص تولید ساعت های مچی بود اما بعدها توانستند جای خود را در ساخت طلا و جواهر نیز باز کنند. در طلاهای این برند انواعی از الماس و سنگ قیمتی دیده می شود و تلفیقی است از مدل های سنتی و مدرن که معروف ترین طرح این برند، طرح گل رز است که به عنوان امضای این برند شناخته می شود.

  1. گراف (Graff)

گراف دیگر برند معروف طلا و جواهر در دنیاست که در گذشته بیشتر مورد استفاده افراد ثروتمتد جامعه قرار می گرفته است. طراحی این برند که در لندن آغاز شده، به گونه ای است که بسیار هنرمندانه و به دست استادان انجام می شود و از جواهرات تراش نخورده و فلزات استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image