بدون شک یکی از پرطرفدار ترین اکسسوری ها در میان آقایان و بانوان، دستبندها هستند. این اکسسوری های جذاب در جنس های مختلفی همچون طلا، استیل، نقره و … تولید و طراحی می شوند که هر کدام زیبایی به خصوص خود را دارند. اما در این میان، گران قیمت ترین و با ارزش ترین نوع دستنبدها، دستبند طلا زنانه است که ما در ادامه به معرفی برترین مدل های آن ها درچند سال اخیر پرداخته ایم. همچنین برای خرید هرچه راحت تر شما، نکاتی را ذکر کرده ایم که در حین انتخاب، باید به آن ها توجه زیادی داشته باشید.

پس اگر قصد خرید دستبند طلای فوق العاده را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید.

 

دستبند بنگل

پیش از هر چیز باید بگوییم که دستبندهای بنگل یک تفاوت اساسی با النگو دارند و آن ها، انعطاف پذیر بودن آن و بسته نبودن آن است. در واقع دستبند های بنگل معمولا توسط یک گیره بسته می شوند، در صورتی که النگوها سرتاسری هستند و قسمتی برای باز و بسته شدن ندارد. قدمت این نوع از دستبندها به ۲۶۰۰ سال قبل از میلاد بر می گردد. مدل های متنوعی از دستنبد های بنگل وجود دارد که آن ها را به یکی از محبوب ترین دستبند ها در میان بانوان سراسر جهان تبدیل کرده است.

در میان این مدل ها، دستبند طلا زنانه بنگل استایل با طلای تماما سفید یکی از پرفروش ترین آیتم های فروشگاه بی جی بوده است که  طلای به کار رفته در آن 18 عیار می باشد. قطر دستبند بنگل استایل ۲ میلی متر می  باشد و برای رده سنی دختران جوان تا میانسال مناسب است.

سازندگان و طراحان این دستبند، نام این محصول و الگو ساخت آن را را از پیشینه پیدایش  این غالب  از جواهرات، الگو برداری کرده اند.

 

دستبند ماری

دستبندهای طلای ماری جزو آن دسته از اکسسوری هایی است که هم برای آقایان و هم بانوان مناسب می باشد. شما می توانید در حین خرید این دستبندها، به سایز و قطر آن توجه داشته باشید. هر چه مچ دست شما ظریف تر و کوچک تر باشد، انواع ظریف دستبندها برای دست شما مناسب تر خواهد بود و بالعکس…

نکته دیگری که در خرید دستبند طلا زنانه ماری باید به آن توجه کنید، میزان لختی دستبند است. برخی از این دستبندها کاملا حالت زنجیری دارند و بر روی مچ دست می نشیند و برخی دیگر مانند النگو بوده و کمی سفت تر هستند. هر یک از این دو مدل، طرفداران مخصوص خود را دارند.

دستبند طلا لخت ماری بی جی گلد از طلای 18 عیار تولید شده و طول آن در حدود 18 سانتی متر است. این دستبند با قطر 7 میلی متر خود، مناسب انواع سایز مچ می باشد.

دستبند طلا ماریانا نیز از دیگر مدل های موجود در جواهری برادران غفاری است که به رنگ رزگلد تولیده شده و مناسب افراد خاص و مشکل پسند است. اگر به دنبال یک دستبند ظریف تر هستید، دستبند طلای ماریانا به قطر 6 میلی متری خود برای شما انتخابی فوق العاده خواهد بود.

 

دستبند تیفانی

برند لوکس و فوق العاده تیفانی اند کو را می توان به عنوان یکی از نمادین ترین برندهای جواهرات در دنیا دانست که از سال 1837 فعالیت خود را در نیویورک آغاز کرد. دستبندهای طلا  زنانه برند تیفانی از همان ابتدای تولید و طراحیشان، با استقبال بی نظیر بانوان آمریکایی و بریتانیایی رو به رو شد. این محبوبیت کم کم و به تدریج در میان تمام باتوان جهان گسترش یافت به طوری که هم اکنون دستبند های تیفانی را می توان به عنوان 10 دستبند برتر جهان دانست.

گالری طلای بی جی نیز با وجود این محبوبیت دستبندهای تیفانی، اقدام به طراحی و تولید چندین مدل از آن کرد. دستبند طلا تیفانی لخت یکی از این مدل ها است که همچون دیگر دستبندهای این گالری از طلای 18 عیار تولید شده  و با اجرت بسیار مناسب به فروش می رسد. این دستبند با طراحی منحصر به فردی که دارد، به خوبی بر روی مچ دست می نشیند و ظاهری ظریف به آن می بخشد. اگر به دنبال یک دستبند تیفانی متفاوت تر هستید، انواع النگویی آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

دستبند طلا کارتیه، پرطرفدار و بدون جنسیت

برند کارتیه یکی از مشهورترین برند های طلا و جواهرات پاریس بوده که کم تر کسی از مدل های خاص آن بی خبر است. این برند فوق العاده و لوکس از سال 1847 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید اکسسوری های طلا شروع کرد و پس از مدت بسیار کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین برندهای جهان تبدیل شد.

دستبندهای فوق العاده این برند در طرح ها و مدل های زیادی تولید شده اند که هر یک، طرفداران به خصوص خود در میان بانوان و آقایان را دارد.  دستبندهای طلا کارتیه مناسب اغلب افراد اعم از کودکان، جوانان و افراد مسن تر با هر جنسیتی می باشد. پس اگر قصد خرید یک دستبند همه پسند را دارید، پیشنهاد اول ما به شما، کارتیه است.

در انتخاب دستبند طلا به چه نکاتی توجه کنیم؟

پیش از هرچیز باید تصمیم بگیرید می خواهید از دستبندتان در چه محل هایی استفاده کنید. خرید یک دستبند طلا زنانه مناسب محیط، بسیار مهم است. به طور مثال اگر یک کارمند هستید و می خواهید دستبندتان را به صورت روزانه استفاده کنید، از خرید دستبندهایی با ابعاد بزرگ و پر زرق و برق جدا خودداری کنید. چرا که این نوع دستبندها بیش تر مناسب مجالس و مهمانی ها هستند. شما می توانید از انواع دستبندهای تیفانی و کارتیه برای محل کارتان استفاده کنید.

در وهله بعدی، باید به رنگ پوستتان توجه کنید. اگر تناژ پوست شما گرم است، سعی کنید تا حد ممکن از خرید دستبند های نقره ای دوری کنید. در عوض شما می توانید دستبندهای طلا با رنگ زرد یا حتی رزگلد را انتخاب کنید. و بالعکس، اگر تناژ پوستتان سرد است سعی کنید از طلاهای سفید و نقره ای استفاده کنید تا زیبایی پوست دست شما را دوچندان کند.

 

و در آخر…

سعی کنید راحتی را فدای زیبایی نکنید. بسیاری از دستبندهای طلا علی رغم برخورداری از زیبایی، اصلا در حین استفاده راحت نیستند.  ممکن است طی مدت زمانی که شما آن را در دست دارید، مچ دستتان را آزار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image